Технологічна
картка проекту « Твоє здоров'я - в твоїх руках…»
Метод проектів у сучасній школі.
Проектна технологія – одна з інноваційних технологій
навчання і виховання, яке забезпечує формування основних компетенцій учня.
Завдання проекту не тільки в тім, щоб виконати якусь корисну роботу, а й у тім,
щоб на цій роботі розширити свій світогляд, набути теоретичних знань, що дають потім змогу краще
розуміти життя та по-науковому творити його. Ми живемо у суспільстві змін, а
тому кожна людина змушена вчитись упродовж усього життя. Об’єкт цього навчання
завжди буде змінним, а от спосіб оволодіння цими об’єктами слід закласти у
шкільні роки. Це вміння працювати з текстом, володіння різними способами
обробки інформації, уміння шукати цю інформацію, робити вибір. Тому важливо
створювати те поле взаємин, яке б спонукало дитину виявити правові, моральні
якості.
Розвиток пізнавальних інтересів, творчих навичок, уміння
самостійно здобувати знання лежать в основі методу проектів.
Тому учням 9 класу пропоную створити проект за темою: « Твоє здоров'я - в твоїх
руках…» в розділі «Здоров’я людини»
Проблема: Учні дають відповідь на запитання: Як своє життя
зробити довгим та повноцінним?
Мета проекту:
·
Узагальнення знань учнів про вивчені
шкідливих звичок
·
Поглиблення знань учнів про вплив
алкоголю на організм людини.
·
Виховання дбайливого ставлення до свого
здоров’я
·
Формування
здоров'язберігаючої компетентності; формування свідомого ставлення до власного
здоров'я й усвідомлення особистої відповідальності за нього.
Форми та методи:
ü Мозкова атака,
ü Робота в групах,
ü Робота з Інтернет-джерелами при підбірці
матеріалів для відтворення етапів проекту,
ü Ознайомлення з роботами науковців;
ü Систематизація
знань при розробці буклетів, доповідей, узагальнюючих матеріалів до теми.
ü Узагальнення висновків дослідницьких групп..
Завдання проекту:
Підготовчий етап:
1. Отримання теми дослідження
Етап реалізації:
1. Об’єдналися в групи, обрали назву
2. Обрали ролі в групі
3. Поставили та розподілили між собою завдання
4. Спланували роботу з виконання завдання
5. Знайомство з графіком виконання проекту
6. Провели дослідження
7. Створили презентацію, публікацію, розробили поради
Підсумковий етап:
1. Провели самооцінку виконаної роботи
2. Запросили адміністрацію та вчителів школи на
презентацію проектів
3. Виступили на відкритому занятті з результатами проекту
4. Роздані буклети за тематикою «Здоровя і Я», « Я- здорова людина»
План
1. Знайти та
зібрати книги/диски DVD/компакт-диски,інтернет сайти, що будуть використовуватись у Проекті
2. Розіслати інформаційну статтю, в якій розміщено
інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу
3. Запросити фахівців з даної теми для зустрічі з
учасниками проекту (викладачі НВК, медичні працівники)
4. Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в
Проекті
5. Проглянути разом з учнями відібраний для проекту
матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи
6. Організувати самостійну роботу учнів в проекті
7. Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів
Проекту
8. Призначити звітнє засідання творчих груп присвячене
проекту
9. Презентація учнівських
проектів
10. Оцінювання
проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші
власні висновки, висновки учнів, батьків).
11. Розіслати листи подяки батькам, що допомогли у
реалізації проекту
12. Включити результати цього проекту в наступні уроки
свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є також
важливи
Очікувальні результати:
v Розробка буклетів «Здоровя і Я», « Я-
здорова людина»
v Створення і захист презентації «Чинники впливу на здоровя», «Шкідливі
звички підлітків, що загрожує особистості»
v Створення і
захист учнівського проекту «Я – творець свого здоровя».
v Підготовка
доповіді «Сфери життя людини»
Створення публікації за матеріалами проекту.Проект: « Твоє здоров'я – в твоїх руках…»
Комментариев нет:
Отправить комментарий