суббота, 1 апреля 2017 г.

Тест перевірка "Чи можу я вважати себе відповідальною людиною

Тест перевірка "Чи можу я вважати себе відповідальною людиною
Адже тільки ті, хто здатний взяти на себе відповідальність, можуть зупинити епідеміюВІЛ\ СНІДу
Зарахуй собі за кожну відповідь
Так - 3 бали
? - 1 бал
Ні - 0 балів
1.      Я дбаю про своє здоровя (напр., не палю, не вживаю алкоголь , наркотики)
2.      Я знаю як передається ВІЛ/ІПСШ і як захиститися від інфікування.
3.      Я не матиму сексуальних стосунків на даному етапі свого життя
4.      Якщо я захворію і потребуватиму інєкцій, я користуватимусь тільки одноразовими шприцами.
5.      Коли я буду готовий (-а) до інтимних стосунків, прийму рішення про використання презерватива.
6.      Коли я буду готовий (-а) до інтимних стосунків, матиму лише одного сексуального партнера
7.      Якби я був(-ла) інфікований (-а) ВІЛ або ІПСШ, то розповів (-а)про це своїм батькам
8.      Я не користуюсь нестерильними інструментами для пірсингу, татуажу тощо.
9.      Я добре подумаю, чи мати дитину, якщо я або мій чоловік (дружина) ВІЛ-позитивний (-а)
10.  Якщо потраплю у ризиковану ситуацію, я пройду тестування на ВІЛ.
11.  Якщо дізнаюсь, що мій шкільний друг чи сусід ВІЛ-позитивний, я збережу дружбу з ним.
12.  Я одразу звернусь по допомогу в разі підозри на ВІЛ чи ІПСШ.
________+_______+_________=__________ (сумарний результат)
33-36 балів    -ви дуже відповідальний (а-)
30-33 бали    - ви досить відповідальний (а-)
27-29 балів    - ви певною мірою відповідальний (-а)
24-26 балів    - ви не зовсім відповідальний (-а)

0-24 бали      - ВИ НАДТО РИЗИКУЄТЕ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Кривушівський навчально-виховний комплекс Відділ освіти, молоді і спорту Виконавчого комітету Піщанської сільської ради ...